Efektywna komunikacja hotelu w erze sztucznej inteligencji - przykład udanej współpracy hotelu z agencją marketingową.

Efektywna komunikacja hotelu w erze sztucznej inteligencji - przykład udanej współpracy hotelu z agencją marketingową.

Wybierz
Warsaw and surrounding areas Arche Hotel Poloneza Warszawa Arche Hotel Geologiczna Warszawa Arche Hotel Krakowska Warszawa Arche Hotel Puławska Residence Warszawa Arche Koszary Góra Kalwaria Arche Pałac i Folwark Łochów Other cities Arche Klasztor Wrocław Arche Hotel Lotnisko Wrocław Arche Hotel Tobaco Łódź Arche Residence Łódź Arche dawne "Sanatorium Milicyjne" Nałęczów Arche Fabryka Samolotów Mielno Arche Cukrownia Żnin Arche Zamek Janów Podlaski Arche Hotel Piła Arche Dwór Uphagena Gdańsk Arche Hotel Częstochowa Arche Hotel Lublin Arche Hotel Siedlce
13 Aug. 25’
14 Aug. 25’
  1. Home Page
  2. Arche Group
  3. News
  4. Szczegóły aktualności

Sztuczna inteligencja i generative search to nowe wyzwania dla hotelarzy. Już blisko 50% konsumentów korzysta z narzędzi AI (sztucznej inteligencji) do poszukiwania informacji o usługach. Arche Hotel Poloneza, we współpracy z agencją Bizon Marketing, jako jeden z pierwszych hoteli w Polsce pozycjonuje się w rekomendacjach AI – m.in. w ChatGPT i Search Generative Experience (SGE) w Google. To efekt konsekwentnie prowadzonej strategii, która łączy jakość, tożsamość marki i nowe technologie.

Generative search – co to znaczy dla hotelarzy?

Nowe narzędzia, takie jak ChatGPT, Gemini czy funkcja generative search w Google, radykalnie zmieniają sposób, w jaki użytkownicy szukają informacji. Zamiast listy linków, otrzymują jedną, precyzyjną odpowiedź. A w tej odpowiedzi może pojawić się konkretna marka. Dlatego właśnie tak istotne staje się pozycjonowanie w AI, które nie opiera się już wyłącznie na SEO, ale na budowaniu treści zrozumiałych dla algorytmu i przydatnych dla użytkownika. Marki, które o to nie zadbają, będą po prostu znikać z pola widzenia.

Naszym zadaniem poza standardowymi działaniami SEM jest dbanie o to, by marka Arche Hotel Poloneza, wraz ze swoimi wartościami, unikalnym podejściem i atrakcyjną ofertą, była obecna w rekomendacjach AI. I udało się, dwukrotnie zwiększając ruch organiczny na stronie rok do roku – mówi Maciej Tyborowski z Bizon Marketing.

Przykład wyników generative search (SGE) w Google

Współpraca oparta na wartościach i spójności przekazu. Co działa w erze generative search i AI?

Współpraca Arche Hotelu Poloneza z Bizon Marketing od początku opiera się na wspólnym zrozumieniu tego, czym powinna być nowoczesna komunikacja marki. Obie firmy stawiają na autentyczność, CSR i realną wartość dla odbiorcy.

Uważam, że kluczem do sukcesu jest dogłębne zrozumienie organizacji, jej charakteru,  relacji, klientów – mówi Maciej Tyborowski – to pozwala nam prowadzić skuteczne i spójne z głosem marki działania.

Arche Hotel Poloneza i Bizon Marketing konsekwentnie unikają „clickbaitowych” działań. Zamiast tego budują widoczność w AI na bazie rzetelnych, pomocnych treści zgodnych z głosem marki. W erze generative search działają strategie oparte o jakościowy content.

Lobby w Arche Hotelu Poloneza

Nowa era marketingu dla hoteli

Pozycjonowanie marki w narzędziach AI, jak przekonują eksperci z Bizon Marketing, staje się nowym standardem w obszarze marketingu dla hoteli. Przykład Arche Hotelu Poloneza pokazuje, że wdrażając odpowiednie rozwiązania już dziś, można zbudować silną pozycję w kanałach, które wkrótce zdominują sposób podejmowania decyzji zakupowych.

Nasz hotel w Warszawie to miejsce, które łączy funkcjonalność z ideą gościnności. Dzięki współpracy z Bizon Marketing udało się to pokazać w zupełnie nowym, cyfrowym wymiarze. Wierzę, że komunikacja powinna być szczera i konkretna, oparta na relacjach, a generative search to szansa, nie tylko technologiczna, ale też komunikacyjna. Dzięki niej można budować autentyczną obecność marki. A to wymaga jakości, nie krzykliwości. Narzędzia AI, w których odbiorca otrzymuje rozbudowaną odpowiedź jest zupełnie nowym kanałem komunikacji, spójnym z naszą strategią. – dodaje Sylwia Pawłowska, dyrektorka Arche Hotelu Poloneza.

 

Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu marek w AI:
www.bizon.marketing/pozycjonowanie-ai

kontakt@bizon.marketing

Sprawdź ofertę Arche Hotelu Poloneza:
Hotel z salą konferencyjną Warszawa

 

Kontakt dla mediów:

Biuro Prasowe Bizon Marketing
kontakt@bizon.marketing
www.bizon.marketing

 

Newsletter
Stay up to date with the latest promotions and events in the life of Arche and our facilities!

In order to provide services at the highest level, the Service uses cookies stored in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by Arche S.A., ul. Puławska 361, 02-801, Warszawa, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in the settings.

Manage privacy settings
Essential cookies

Cookies necessary for the operation of services available on the website, enabling browsing offers or making reservations, supporting security mechanisms, including user authentication and abuse detection. These files are required for the proper functioning of the website. They do not require your consent.

Analytical cookies

Cookies allowing the collection of information about the user's use of the website in order to optimize its functioning and adapt it to user expectations. By consenting to these cookies, you agree to the processing of data regarding your activity on the site for analytical purposes.

Marketing cookies

Cookies enabling the display of marketing content tailored to the user's preferences and directing marketing offers to them corresponding to their interests, including information about user activity, products, and services of the site administrator and third parties. Consent to these cookies means that your data may be used for advertising personalization and analysis of the effectiveness of our advertising campaigns.

Your preferences have not yet been saved