Wiele firm już zdecydowało się na stałą umowę ramową z Arche
Jak wskazują organizatorzy konferencji, swoją decyzję podyktowali stabilną ofertą wobec rosnących na rynku cen oraz rezerwacjami na ostatnią chwilę, które w ostatnim czasie staje się powszechna.
Arche od połowy ubiegłego roku wprowadziło nowy produkt dedykowany organizatorom szkoleń, konferencji i innych wydarzeń biznesowych. Konferencyjna umowa ramowa daje organizatorom gwarancję stałych cen przez cały rok w każdym z 17-tu hoteli należących do grupy i obejmuje zarówno wynajem sal konferencyjnych, jak również ceny przerw kawowych, lunchu, a nawet kolacji.
Jak mówi Kamil Maciąg Dyrektor Centralnego Działu Sprzedaży – stworzyliśmy ten produkt nie tylko ze względu na ceny, ale także z uwagi na sygnały od naszych klientów, którzy skarżyli się na długie procesy decyzyjności w ich firmach. Umowa ramowa to przede wszystkim oszczędność czasu, bo klient podpisuje ją raz, a potem korzysta z wynegocjowanych stawek przez cały rok.
Jedną z firm, która jako pierwsza zdecydowała się na taką współpracę była rodzinna firma kosmetyczna Dr Duda, organizująca niewielkie spotkania w kilku miastach w Polsce. Jak uważa Klaudia Janutra, dyrektor sprzedaży firmy – w codziennym pędzie obowiązków, czasem rezerwuję salę na spotkania z naszymi handlowcami w ostatniej chwili. Dzięki tej umowie nie tracę czasu na wysłanie zapytania, zbieranie ofert i długie negocjacje. Niewątpliwym atutem umowy jest także gwarancja ceny przez cały rok, dzięki czemu mogę zaplanować wydatki na szkolenia już na początku roku - dodaje Janutra.
Dla kogo zatem dedykowana jest oferta umowy ramowej? Dla dużych jak i małych firm, które organizują cykliczne spotkania w całej Polsce. Z uwagi na 4 obiekty w samej Warszawie, „ramówka” sprawdzi się także dla tych, którzy pod uwagę biorą wyłącznie stolicę. Jak to technicznie wygląda? Klient ustala warunki cenowe z opiekunem centralnym, następnie przygotowywana jest umowa, która po podpisach od razu trafia do każdego z obiektów. Rezerwacja spotkań w hotelach odbywa się już później drogą e-mailową przez osobę wskazaną w umowie, bez konieczności uzyskiwania podpisów prezesów i dyrektorów zarządzających.
Jeśli chcecie poznać warunki współpracy, zapraszamy do kontaktu z Centralnym Działem Sprzedaży Arche:
Kamil Maciąg
Dyrektor Sprzedaży, Centralny Dział Sprzedaży
504 133 149
kmaciag@arche.pl
Paulina Czerwińska
Sales Manager, Centralny Dział Sprzedaży
konferencje, bankiety, integracje
531 279 368
pczerwinska@arche.pl
Patryk Smentek
Sales Manager, Centralny Dział Sprzedaży
konferencje, bankiety, integracje
531 323 536
psmentek@arche.pl